Oct. 23, 2012

vad är ditt problem? låt mig vara och skit du i när jag ska sova.. sluta behandla mig som en barnrumpa och tro att du kan styra mig. jag är 20 år och inte 15 längre, jag bestämmer över mig själv och vad jag ska göra. ringer hela tiden och frågar vad jag gör, var jag är och när jag kommer hem.
på grund av dig och dina regler så får du mig att må skit ska du veta, ingen annan i min ålder har tider och passa, ska inte behöva komma hem 10 på kvällarna eller ha tider över huvudtaget. det är inte kul att ens vänner kommer på kanske 8 på kvällen att vi kan hitta på nått kul och bara leva livet när man får säga till dom "nä jag kan inte hänga med för jag ska vara hemma 10".. men du kommer aldrig o ge dig, inte ens den dagen jag flyttat. men en sak, så fort jag kan så kommer jag vara ute från detta helvetet för så här vill jag inte ha det. när du till och med blir förbannad för att jag går på toa på nätterna så vettefan.. du klagar hela tiden, allt jag gör är fel. varför tror du att jag undviker dig och knappt pratar med dig längre?! jo för att jag orkar snart inte se dig bara, låter kanske hemskt för er men så är det. jag orkar inte leva såhär mer, jag har fått nog. det har gått fram tills nu men nu är de stopp. den dagen någon förstår hur detta har ätit upp mig kommer aldrig någonsin att komma så försök inte säga till mig att ni förstår och vet hur de känns.

nu är det slut, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0