helgen

Halloj
 
Denna helgen har vart bra. I fredags så var jag nere på komvux och skulle söka in till studier men de visa sig att man måste ha sina betyg för att kunna göra det och mina är Borta.. klantigt ja jag vet men så är det. Så satte mig och ringde till min gamla skola och bad om att dom skulle skicka hem en kopia på dom så de väntar jag på nu. Sen på kvällen så åkte jag till lödde för att handla de sista tills lördagen och efter den shoppingturen så landa jag hos nathalie och coffe, där det blev myskväll med mat och godis. I går (lördag) så var de dags för födelsedags firande för min fina vän felicia som fyller 20 idag. en trevlig kväll med sprit, musik och en bunke trevliga människor så kvällen blev lyckad. Och idag har jag bara varit allmänt seg och tagit de lugnt. Vart en runda hemma hos min kusin och ozzy också och nu sitter jag här :) 
Med andra ord så har det vart en bra kväll. Snart ska jag hoppa in i duschen så man blir ren och fin, sen väntar ett antal avsnitt av skilda världar så en mysig, lugn och avslappnade avslutning på denna helg. 
 
 
MUMS säger jag bara! 
 
 
Gårdagens klädsel :)
 
 
.. och denna bjuder jag på :) 
 
Ha en trevlig söndagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0