desperat

folk som söker sina vänner på facebook är sjukt desperata.. vafan, helt seriöst! skaffa ett liv och lev de istället. jag är beroende av Facebook Ja, men inte fan letar jag vänner där haha, sjukt.
och sen en annan sak jag stör på mig är när man säger en sak som tex "snacka inte skit, jag hatar skitsnackare så dra åt helvete, klarar inte sånna människor" men sen gör man exakt samma sak själv, hallå? dubbelmoral...
ahh just det, "jag lever mitt liv och är mig själv, kör min egen stil" .. jaha men gör det då? börja inte vara som alla andra för att passa in, herregud! har man mage att klagå på andra när man gör samma sak själv, nä det har man inte. kolla dig i spegeln innan du du börjar klaga på omgivning!

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0